OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nie chcesz kwiatów? Możesz uratować komuś życie!

Jak pewnie wiecie nie jesteśmy wielkimi zwolennikami obdarowywania nowożeńców kwiatami. W jednej z pierwszych notek opublikowanych na blogu zaproponowaliśmy kilka alternatywnych rozwiązań jak wino, maskotki czy kupony lotto. Zapomnieliśmy jednak o najważniejszym. Zamiast obdarowywać kwiatami, które wkrótce zostaną wyrzucone goście mogą wspomóc wybraną fundację dorzucając wybraną przez siebie kwotę do skarbonki.

Brzmi fajnie, ale jak to zorganizować? Już na pierwszy rzut oka wymaga to trochę zachodu, bo musimy mieć kontakt do organizacji, którą chcemy wesprzeć, musimy mieć skarbonkę, a także pomysł jak, kiedy i komu te pieniądze przekazać. Trochę z tym wszystkim zachodu, tym bardziej że w dniu ślubu mamy przecież dziesiątki innych zmartwień.

10553557_10203491845353520_5332713714232610011_n

Jest jednak proste rozwiązanie. Fundacja  może nam zapewnić dedykowane materiały ślubne: skarbonkę, do której Goście będą mogli wrzucać darowizny, kartki z wierszykiem w wybranym formacie, które możecie dołączyć do zaproszeń oraz kartkę z wierszykiem do postawienia obok skarbonki. Wystarczy skontaktować się i podać datę swojego ślubu.

Tak właśnie działa Fundacja Alivia, która zainspirowała nas do tego wpisu.

Alivia od 2010 roku wspiera osoby chore na nowotwory. Wielu z nich to osoby młode, zakochane, planujące ślub albo świeżo po ślubie. Niektórzy są już rodzicami i nie wyobrażają sobie, że ich dzieci mogłyby utracić Mamę lub Tatę. W ramach Programu Skarbonka fundacja przekazała chorym już ponad 7 milionów złotych na nierefundowane terapie i inne wydatki związane z chorobą nowotworową, takie jak badania diagnostyczne, konsultacje medyczne czy dojazdy do ośrodka leczenia.

Jeśli chcielibyście dołączyć się do akcji i zbierać środki do skarbonki na swoim ślubie  szczegóły znajdziecie TUTAJ

Są także inne formy pomocy fundacji dla tych, którzy są dawno po ślubie – na przykład bezpośrednia wpłata, przekazanie 1% podatku albo wysłanie SMS-a.



About

Warszawiak na co dzień zajmujący się marketingiem w firmie turystycznej. Wcześniej interesował się wszystkim od archeologii, poprzez RPG i recenzowanie książek, kończąc na grach video. Jak to facet, praktyczny i konkretny wtedy kiedy trzeba.